yóga_ॐ

vélemények

2018. augusztus 14. 17:40 - demeter zita

"Zita különleges képességgel van megáldva. A világhoz való nyugodt hozzáállást, amelyet hordoz magában, képes szétárasztani maga körül. Sokfele próbáltam már a yoga több válfaját, itt kötöttem ki. Mindig fejlődünk egyénileg és csoportosan is Zita odafigyelésének és kíváncsiságának köszönhetően. Az órák hatását semmire nem cserélném el, az óra a hetem egyik fénypontja! Köszönöm!" Eszter

 

"Nem olyan régóta jógázom. Egyik osztálytársam hívta fel a figyelmem hogy jóga lesz a Gellért hegyen. Elmentünk. Ott is ragadtam. Életem legjobb gyakorlásai voltak. Zitának egy olyan kisugárzása van ami felszabadítja az embert és megnyugtatja a lelket. Zita nagyon figyel mindig hogy jól csinálod-e gyakorlatokat, így nála nem lehet rosszul csinálni a pózokat. Én Zitát bárkinek csak ajánlani tudom." Peti

  

l1005524-001.jpg

"Jóga szívvel-lélekkel. És sok kedves figyelemmel." Zsolt 

"Minden alkalommal úgy érzem, hogy újjászületek. Sokszor megyek nyűgös munkanap után - a foglalkozás végére derűs és nyugodt vagyok és nem is emlékszem mitől voltam feszült előtte. Nem beszélve arról, hogy a végtagjaim egyre könnyedebben mozognak, és a mindenféle hát-váll-nyak stb fájások a múlt ködébe vesznek." Gábor

 

"A fizikai alapokat és a lelki elmélyülést egyaránt remekül fejlesztő jóga." Lacci

 

"Annyira jó instád van. A legutóbbi képed, ami alá egy szuper idézetet tettél, hát valami elképesztő erőt ad. Ez a minden változást hoz gondolat, brutálisan közel áll hozzám." Miklós

 

"Mindenkinek tudom ajánlani Zita óráit, szívből és alázattal végzi a dolgát illetve figyel mindenkire  hiteles személyiség." Norbi

 

"Sok felé gyakoroltam már eddigi jógakarrierem során, de Zitánál szeretek a legjobban. Minden órára olyan bemenni, mint nagy ölelésre kitárt karokba sétálni; ezt az ölelést persze te adod magadnak azzal, hogy foglalkozol a testeddel-lelkeddel, de persze Zita is adja, aki olyan kellemes, meleg energiát sugároz, hogy egyszerűen csak jó a közelében lenni.
Az ő órái vittek végül rendszerességet a gyakorlásomba, előtte csak hébe-hóba jártam órákra, amikor éppen lelkes voltam és vettem egy bérletet egy stúdióba, vagy egy esemény kapcsán tévedtem be egy órára - de mióta a Kamalában minden héten együtt jógázhatunk, bizony jógázunk is. Nem sok óra van, ami miatt hajlandó lennék még a szokásosnál is korábban kelni, de a keddi napindító órák Zitával bizony ilyenek. Éppen annyira mozgatja át a még csak ébredező résztvevőket, amennyire kell, és ezzel egy olyan energialüketet ad, ami után garantáltan nem kell majd a reggeli kávé  A csütörtök esti órák pedig számomra a nyugalom és béke percei - még akkor is, ha dinamikusabb az aznapi gyakorlás, valahogy szinte mindig sikerül kellemesen ellazulnom és befelé figyelnem. Nem beszélve arról, hogy ugyan gyakorlás közben szinte fel sem tűnik, de mégis annyira intenzíven átmozgatjuk minden porcikánkat, hogy utána olyan helyeken is tapasztalhatunk izomlázat, amiről sosem gondoltuk volna  A workshopok szintén maguk a csodák, legyen szó ismeretanyag átadásáról vagy közös főzésről, Zita egész szíve-lelke benne van, és olyan családias hangulatban telnek el ezek az alkalmak, hogy utána senki nem akaródzik hazamenni. Azt hiszem, az is mindent elárul, hogy mikor legutóbb elnéztem a kezdést, és egy órával korábban csöngettem fel Zitához, még a szeme sem rebbent, és egy jó órát beszélgettünk egy csésze tea társaságában  Szóval ha még sosem jógáztatok, vagy már jógáztatok, és azt hiszitek, már semmi nem tud meglepni titeket, vagy csak simán egy olyan oktatót kerestek, aki mellett kitarthattok, gyertek Zitához!Edina

 

fotó: Balázs Lajos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demeterzitayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr7614181193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása