yóga_ॐ

.buddha-tálam.

2018. szeptember 20. 15:53 - demeter zita

buddha_bowl.JPG

 buddha2.JPG 

tetszés szerint:

.kókuszolaj vagy ghee

.basmati rizs

.paradicsom

.cékla

.sárgarépa

.csicseriborsó 

.saláta

.citrom

.fehér szezámmag

 

fűszerek:

.friss zöld koriander 

.római kömény

.gyömbér (friss, apróra szeletelt vagy por)

.kurkuma

A rizst forrásban lévő sós vízben megfőztem. A fűszereket kevés olajon egy kisebb serpenyőben illatosra pirítottam, amivel majd összeforgattam a rizst.

Enyhén sózva a zöldségeket (kivéve a salátát) és a csicseriborsót megpároltam egy kevés olajon vagy ghee-n. Miután elkészült, lehet külön vagy a rizzsel összekeverve tálalni. Utólag hintem rá a friss koriandert  és a  fehér szezámmagot, mellé a saláta kis citromlével, valamint paradicsommal, plusz esetleg egy könnyű joghurtos öntet, esetleg főtt tojás

Jó étvágyat,

_dzy

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demeterzitayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr8814251377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása