yóga_ॐ

WOW élmények, San Francisco, Amerika

2015. február 23. 17:31 - demeter zita

2014 január és Kalifornia van. Számomra kihívás volt egyedül átutazni kontinensek, óceán felett. Emlékszem a repülés hajnalán atom izgultam a reptérre menet. Aztán felszálltam és eltűnt minden feszengés. Kisimultam. Azt kijelenthetem, ennyi jövés-menés után, hogy állatira szeretek utazni. És még jobban szeretek megérkezni, kultúrákat megismerni. WOW! Pl. főzhettem és felkínálhattam LECSÓT kb. 8 különböző nemzetiségnek.

img_1371_fotor.jpg

Aztán persze a hostelben a franciák rendszeresen nyüzstöltek, készítsek újra, újra és újra.. Pedig ugye az a paprika tök más, mint a magyar, de így is remek ízeket sikerült a vendégek elé varázsolnom. Még China Town-ban is megérte tolongani a bevásárlásnál. Na de az ottani eseményekről még tuti írok a későbbiekben.

Tehát nyugaton, ebben a vadiúj környezetben kezdtem el felfedezni, hogy egy keleti mozgásforma, mennyire komoly hatással van rám. Egyre többet hatha és vinyasa flow jógáztam. Leggyakrabban a szobámban, persze időnként vezetett órákra is eljutottam. A "donation" jellegűeket preferáltam. Futni szintén azon a vidéken kezdtem el újra. Az öbölben a levegő páratartalma hihetetlenül kedvező volt, így örömmel  tettem, mint ma reggel Budapesten. Általában az enyhén esős, párás idő kicsábít egy laza kocogásra. Te milyen időben, napszakban szeretsz futni?

Most pedig szaladok jógázni.

Namaszte

folyt.köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demeterzitayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr413953692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása