yóga_ॐ

Vol. 1: jóga, 2014

2015. március 10. 17:17 - demeter zita

 

 

Kb. 2009-2011-ig a bikram stílust preferáltam. Mostanra szinte teljesen elhagytam. 2013-ban, mikor egy kisebb szünet (mindenféle sérülések, blokkok miatt) után újraindítottam a gyakorlást, sajna még a balászana is kényelmetlen volt,  a hatha jóga azonban észrevétlenül elkezdett igazítani. Minden irányzatnak a hatha az alapja. Számomra erős tartalommal bír és egy jó vezető által ez fokozható. Ő lehet az, aki remekül megismertet, kibont, felold. Persze jó tudni, a tartalom igazán a gyakorlóban rejlik. A jóga mindig annyit ad, amennyit beleteszel. Szerintem érdemes szívvel-lélekkel gyakorolni, elmélyülni az ászanákban és fokozatosan építeni, fejleszteni azokat. Türelmesen, szépen. Az eredmény így sem fog elmaradni. Ezért nem durvulva "áthatháztam" 2014. tavaszát, nyarát.. :)

folyt.köv.tumblr_m7ocrq586p1rc5jmjo1_500_fotor.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demeterzitayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr8213953686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása