yóga_ॐ

HEART OPENiNG - workshop

2015. július 18. 20:20 - demeter zita

 

 

 

Ma megtartottam ez életem első, 3 órás jógafoglalkozását. Szerencsés vagyok, mert az eddig megszerzett tudásom egy részét átadhattam az érdeklődőknek. A workshop mellkas/szívnyitás alapú volt. Ezért szükségesnek éreztem, hogy ne csak én beszéljek az alkalmon. Én is tanulhattam :-) Pl. az ölelésről. Ezúton is köszi ZSUZSi! Így a velem együtt gyakorlóknak szintén lehetősége nyílt gondolatok, élmények megosztására. A tanáraim bölcseletei, hasonlatai most hatványozottan jelentek meg általam a 180perc alatt. Számomra ez volt az egyik legérdekesebb tapasztalás a sok közül.

Blokkmentes napokat kívánok.

Namaste,

xyz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://demeterzitayoga.blog.hu/api/trackback/id/tr2413953666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása